Назва школи, адреса
Гейсиська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ставищенської районної ради Київської області, 09441 с.Гейсиха, вул. Шкільна 1, Ставищенський р-н, Київська обл.
Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
8 учасників:
Вчителі – 4
Батьки – 2
Мешканці громади - 2
Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
1 сесія – 4 години
Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:
Загальна картина | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
Лідерство | 3.4 | |||
Партнерство | 4.2 | |||
Соціальна інклюзія | 2.8 | |||
Послуги | 2.8 | |||
Волонтерство | 2.9 | |||
Навчання впродовж усього життя | 3.2 | |||
Розвиток громади | 2.7 | |||
Залучення батьків | 3.5 | |||
Шкільна культура | 3.5 |
Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?
Пріоритет | Дії, які Ви виконуватимете | Хто буде відповідальний? | Дата закінчення | Ресурси/потрібна підтримка |
---|---|---|---|---|
Соціальна інклюзія | 1. Покращення матеріальної бази (обладнання пандусами та іншими допоміжними засобами, підручники) | Адміністрація | 2012 | Фінансова підтримка |
2. Висвітлення питання інклюзивної освіти в засобах масової інформації (шкільна газета «Сяйво», районна «Сільські обрії», ТРК «Грант») | Координатор, психолог | 2013 | Засоби масової інформації | |
Послуги | Надання приміщення школи для потреб громади (актовий зал, спортивний зал, їдальня, комп’ютерний клас), транспортних засобів | Адміністрація | Постійно | |
Волонтерство | 1. Створити волонтерську групу | Координатор | 2013 | Ініціативні члени громади |
2. Здійснювати моніторинг волонтерської роботи | Рада ГАШ | 2013 | Комп. клас | |
3.Інформування про волонтерський рух через інтернет | Рада ГАШ | 2013 | Сайт школи | |
Залучення до співпраці батьків, небайдужих членів громади: організувати допомогу старожилам села. | Педагог-організатор | 2013 | ||
Навчання упродовж усього життя | 1. Проводити тренінги і семінари для батьків з використанням ІКТ | Координатор | 2013 |
Анкети,буклети,листівки, відеолекторії |
2. Залучати батьків до участі учнів у роботі гуртків та спортивних секцій закладу | Батьківська громада | 2013 | ||
3. Інформувати громадські організації щодо проведення масових заходів | Координатор | Протягом 2013 року | Засоби масової інформації | |
Залучення батьків | 1.Проводити 2 рази на рік батьківські конференції | Координатор | Грудень, квітень | |
2. Залучати батьків до роботи на сайті школи | Класні керівники | Травень 2013 Постійно | Сайт школи | |
3. Вивчати запити батьків щодо надання освітніх послуг школою | Адміністрація, класні керівники | Постійно | ||
4. Створити каталог літератури для батьків щодо виховання дітей, використовуючи ресурси шкільної і сільської бібліотеки; | Бібліотекар Бондар Л.В. | 2012 рік | Література | |
Шкільна культура | Створити команду вчителів, батьків, учнів для роботи над впровадженням в діяльність закладу різних проектів | Рада ГАШ | Протягом року | Команда однодумців вчителів і батьків |
Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
Найбільше вразило в інструменті самооцінки можливість визначити слабкі сторони своєї діяльності та зосередитись на першочергових завданнях. Також самооцінювання допомогло оптимально використовувати можливості та ресурси школи для потреб громади з метою подальшого її розвитку.
Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
Загальна картина по 9 критеріям показала справжній рівень розвитку громади.
Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
Залучати до самооцінки представників громади з різних сфер діяльності, з метою об’єктивного бачення проблем села.
Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [X]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]
З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості
ПЛАН РОЗВИТКУ
Назва школи | Країна | Інформація про школу | Кількість учнів |
---|---|---|---|
Гейсиська ЗОШ І-ІІІст. Плетяна Д.М. | Україна | У навчальному закладі працюють 19 педагогічних працівників: 18 мають вищу освіту, 1 - середню спеціальну. Серед них: 12 – «Спеціалісти вищої категорії», 2 – «Спеціалісти І категорії», 3 – «Спеціалісти ІІ категорії», 1 – «Спеціалісти». 9 учителям присвоєно педагогічне звання – «Старший учитель». | 135 |
Тип громади, в якій Ви працюєте. Будь-ласка відмітьте відповідні:
Сільська |
Напів- сільська |
Мале місто | Велике місто (населення більше за 350,000) |
Мульти- національний район |
Мало- забезпечений район з високим рівнем безробіття |
Більш-менш забезпечений район |
---|---|---|---|---|---|---|
* | * |
Над якими пріоритетами Ви працювали?
Найбільшу увагу ми надавали пріоритетам: «Залучення батьків», «Навчання впродовж життя», «Лідерство», «Волонтерство», «Соціальна інклюзія», «Послуги»
Які дії Ви здійснювали?
Яких успіхів Ви досягли?
З якими труднощами Ви зустрілися?
Намагаємось долати труднощі по мірі їх надходження.
Які зміни Ви можете відслідкувати?
Чи маєте Ви якісь поради для інших?
Краще жаліти про те, що зробив, ніж про те, чого не зробив.
Активно залучайтеся до співпраці з іншими громадсько - активними школами!
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer