17-19 лютого 2016 року відбувся навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду відкритого суспільства (Велика Британія) та Фонду Ч.С.Мотта (США).
У тренінгу взяли участь представники педагогічної спільноти Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Луганської та Харківської областей, а також команди дошкільних навчальних закладів, які беруть участь у проекті, а саме:
Лялька як персона» (PersonaDolls) - це методика, що використовується педагогами, які працюють малими дітьми у всьому світі. «Лялька як персона» є методикою, що сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема, розвитку емпатії. За допомогою цієї методики педагоги обговорюють з дітьми такі складні питання, як повага до багатоманітності, толерантність, дискримінація та інші.
Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, і, водночас, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.
Свого часу, відомий правозахисник Нельсон Мандела зазначив: «Ніхто не народжується з ненавистю до людей, які мають інший колір шкіри, чи інше віросповідання, чи іншу стать. Ми вчимося ненавидіти. Якщо це так, то ми можемо навчитися любити, тим більше, що любов є природнішим людським явищем, аніж ненависть».
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer