You are here

Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Черкаської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1,
м. Сміла Черкаської області, вул. Леніна, 66

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
У самооцінюванні брали участь 10 осіб:
Вчителі – 3, учні – 1, мешканці громади – 2, представники влади – 2, батьки – 1, голова кварт-кому – 1.

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
Відбулось 2 сесії, які зайняли 4 години

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство - 8 42 9
Партнерство - 23 57 -
Соціальна інклюзія - 5 30 5
Послуги - 21 34 5
Волонтерство - 12 26 12
Навчання впродовж усього життя - 6 28 6
Розвиток громади - 12 37 1
Залучення батьків - 2 45 13
Шкільна культура - 4 50 16

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Пріоритет Дії, які Ви виконуватимете Хто буде відповідальний? Дата закінчення Ресурси/потрібна підтримка
Партнерство Спрямуємо свою діяльність на розвиток партнерських стосунків із установами, що є на території громади. Такі стосунки забезпечать гармонійну роботу різних установ із дітьми, їх сім’ями та місцевою громадою, забезпечать тісну співпрацю та підтримку один одного.
Слідкувати, щоб уся громада (батьки, діти, мешканці) була задіяна у програмах, спрямованих на вирішення проблем і задоволення потреб.
Палієва С.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, координатор школи-партнера ГАШ постійно База школи та установ (СМЗ, «Меркурій», стадіон «Авангард»)
Послуги Послуги надають підтримку сім’ям та можливості для навчання дорослих. Гайдай І.Б., директор школи постійно Ресурси школи
Розвиток громади Школа є лідером розвитку громади, допомагає громадським групам застосовувати всі свої сили при виконанні завдань, залучає до цього громадськість та надає послуги місцевому населенню. Яхненко Л.І., педагог-організатор, Линник С.В., соціальний педагог постійно  

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)

  • повний та всебічний набір інструментарію для проведення самооцінювання;
  • чіткі критерії само оцінювання, які охоплюють всі сфери діяльності.

 

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)

  • чітке пояснення видів діяльності, які треба оцінити

 

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)

  • визначити сильні та слабкі сторони діяльності школи;
  • визначити потреби у навчанні;
  • зосередити співпрацю з іншими установами та зацікавленими сторонами;
  • оцінити співпрацю з громадою;
  • визначити загальні принципи діяльності ГАШ та послуги, які надаються на базі школи.

 

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [X]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

 

ПЛАН РОЗВИТКУ

Назва школи Країна Інформація про школу Кількість учнів
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Україна Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 (м.Сміла Черкаської області) є партнером ГАШ з 2008 року. Основні напрямки діяльності школи – волонтерство, лідерство, залучення громади до співпраці. 600

Тип громади, в якій Ви працюєте. Будь-ласка відмітьте відповідні:

Сільська Напів-
сільська
Мале місто Велике місто (населення більше за 350,000) Мульти-
національний район
Мало-
забезпечений район з високим рівнем безробіття
Більш-менш забезпечений район
    *        

Над якими пріоритетами Ви працювали?

  • волонтерство;
  • лідерство;
  • залучення батьків.

 

Які дії Ви здійснювали?

  • залучали громаду до співпраці;
  • надавали допомогу членам громади (фізичну, моральну, матеріальну)

 

Яких успіхів Ви досягли?

  • волонтери школи визнані кращими в місті;
  • на належному рівні розвинуті партнерські стосунки;
  • дієвий батьківський актив у школі;
  • дієві лідери учнівського самоврядування

 

З якими труднощами Ви зустрілися?

  • з небажанням окремих представників громади співпрацювати зі школою;
  • з недостатністю ресурсів для надання послуг представникам громади

 

Які зміни Ви можете відслідкувати?

  • демократичність стосунків між школою та членами громади;
  • розвиток волонтерського руху;

 

Чи маєте Ви якісь поради для інших?

  • використовувати можливість працювати для громади, в громаді та з громадою.

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer