You are here

Решетилівська ЗОШ І ступеня Решетилівської районної ради Полтавської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Решетилівська ЗОШ І ступеня,
38400 вул.Чапаєва, 9 с.Решетилівка, Полтавська обл.

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
14 учасників:
Вчителі – 7
Батьки – 2
Мешканці громади - 5

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
1 сесія – 4 години

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство   2.6    
Партнерство   2.4    
Соціальна інклюзія   2.5    
Послуги   2.6    
Волонтерство   2.1    
Навчання впродовж усього життя   2.9    
Розвиток громади   2.3    
Залучення батьків   2.9    
Шкільна культура     3.4  

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Пріоритет Дії, які Ви виконуватимете Рі-
вень
прі-
ори-
тету
Хто буде відповідальний? Дата закін-
чення
Ресурси/потрібна підтримка
Лідерство 1.Залучати батьків до виконання місії школи 1 Рада ГАШ 2013  
2.Проводити тренінги для працівників, батьків, членів громади по плану розвитку школи Координатор 2013  
Партнерство 1.Налагодити роботу з партерами 2.4 Координатори
Адміністрація
Рада ГАШ
2013  
2. Заключити конкретні угоди з партнерами 2013 (до 01.09)  
3. Залучати громадські організації до робіт на шкільному сайті 2013 Покращення бази ІКТ
Соціальна інклюзія 1. Покращення матеріальної бази(обладнання, підручники) 2.5 Адміністрація 2013 Фінансова підтримка
2. Висвітлення питання інклюзивної освіти в засобах масової інформації Координатор,
психолог
2013 Засоби масової інформації
3. Залучення людей з особливими потребами до волонтерської діяльності Рада ГАШ 2013 Волонтери - інваліди
Послуги Заключити партнерські угоди з громадськими організаціями про роботу на базі школи 2.6 Координатор до 01.09.2013  
Волонтерство 1. Створити волонтерську групу 2,1 Координатор 2013 Ініціативні члени громади
2. Здійснювати моніторинг волонтерської роботи Рада ГАШ 2013 Комп. клас
3.Інформування про волонтерський рух через інтернет Рада ГАШ 2013 Сайт школи
Навчання упродовж усього життя 1.Ввести в практику роботи закладу тренінги для батьків з використанням ІКТ 2.9 Координатор 2013 Анкети
2.Більш глибоко вивчити ресурси громади Рада ГАШ 2013 (до 25.05)  
3.Започаткувати в школі дні громадського навчання Рада ГАШ 2013 Лекторій
Розвиток громади 1.Залучати громаду до моніторингових досліджень в школі (опитування) 2.3 Рада ГАШ 2013 Представники громадських організацій
2.Інформувати громадські організації щодо проведення досліджень Координатор Протягом 2013 року Засоби масової інформації
Залучення батьків 1.Проводити 2 рази на рік батьківські форуми 2.9 Координатор Грудень  
2. Залучати батьків до роботи на сайті школи Класні керівники Квітень 2013 (постійно) Сайт школи
Шкільна культура Створити команду вчителів, батьків, учнів для роботи над впровадженням в роботу закладу різних проектів 3.4 Рада ГАШ   Команда однодумців вчителів і батьків

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
Реальність оцінювання.

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
Інструкції

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
Залучати до самооцінки не зацікавлених в роботі закладу людей

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [X]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

 

ПЛАН РОЗВИТКУ

Назва школи Країна Інформація про школу Кількість учнів
Решетилівська ЗОШ І ступеня Україна Школа заснована в 2003 році. Працює за п’ятиденним режимом роботи. Методична проблема школи “Здоров’я через освіту в системі психолого-педагогічного розвитку особистості” . В школі працює 30 учителів: 11 учителів мають звання «старший учитель», 17 – вищу кваліфікаційну категорію, І категорію – 3, ІІ категорію – 2, спеціаліст - 7 301

Тип громади, в якій Ви працюєте. Будь-ласка відмітьте відповідні:

Сільська Напів-
сільська
Мале місто Велике місто (населення більше за 350,000) Мульти-
національний район
Мало-
забезпечений район з високим рівнем безробіття
Більш-менш забезпечений район
*           *

Над якими пріоритетами Ви працювали?
Найбільшу увагу ми надавали пріоритетам: «Шкільна культура», «Залучення батьків», «Навчання впродовж життя», «Лідерство»

Які дії Ви здійснювали?

  1. Склали план розвитку школи на 2011-2012 роки.
  2. Долучилися до програми Microsoft "Школи - новатори".
  3. Регулярні зустрічі органів самоврядування (піклувальні ради, ради школи).
  4. В школі запроваджено стратегію багатоаспектного навчання: відкрито класи поглибленого вивчення англійської мови, клас розвивального навчання, інклюзивні класи, вчителі широко використовують в роботі інтерактивні методи навчання, ІКТ.
  5. Випускається щомісячна газета «Шкільний калейдоскоп».
  6. В школі працює лекторій для батьків «Здоров’я дитини – здоров’я нації».
  7. Тренінги, семінари для батьків.
  8. Залучення батьків до проведення виховних заходів в школі.
  9. Проведення громадського огляду школи «Зірки на шкільному небосхилі».
  10. Участь у святі «Решетилівська весна», дні селища, акціях.
  11. Відзначення членів громади подяками, публікаціями в пресі.

 

Яких успіхів Ви досягли?

  1. Школа займає перше місце за рейтингами моніторингових досліджень.
  2. Школа вийшла на новий етап свого розвитку.

 

З якими труднощами Ви зустрілися?
Складно налагодити волонтерський рух, так як ми початкова школа.

Які зміни Ви можете відслідкувати?

  1. Значно підвищився імідж закладу.
  2. Покращились партнерські стосунки з громадськими організаціями.
  3. Підвищився рівень участі батьків в житті школи.

 

Чи маєте Ви якісь поради для інших?
Включатися в роботу ГАШ

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer