You are here

Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Первомайської міської ради Харківської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Первомайської міської ради Харківської області
Україна
Харківська область
м.Первомайський
вул. Комарова 1

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
Вчителі – 32 педагоги (22 класних керівника 1-11 класів та 10 вчителів – предметників)
Учні – 23 учні 8-11класів (члени Президентської ради громадської дитячої організації «ФОРА»(«Федерація об’єднаних республік та автономії»)
Батьки – 66 батьків (члени класних батьківських комітетів)

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
1)Відкрите спільне засідання ШМО класних керівників та вчителів – предметників на тему «Трансформація традиційної школи в ГАШ. Міжнародні стандарти якості діяльності ГАШ:само оцінювання,рівень пріоритетності, наші дії» - 3 години
2)Засідання Президентської ради д/о «ФОРА» на тему «Школа як осередок розвитку громади:що ми можемо» (само оцінювання за стандартами)- 2 години
3)Батьківські збори батьків учнів 1-11 класів «Що таке громадсько – активні школи і чому вони важливі?» - 1 година(22 класних колективи)
Робота творчої групи батьків,а саме: члени батьківського комітету класу та батьки – активісти, щодо самооціоцінювання школи за міжнародними стандартами якості діяльності ГАШ - 1 - 1,5 години
4)Зустріч групи лідерів у складі шкільного практичного психолога, заступника директора з ВР, класних керівників – активістів,батьків (голови батьківських комітетів класу) з метою аналізу результатів самооцінки,визначення сильних та слабких сторін діяльності школи щодо співпраці з громадою та визначити пріоритети трансформації традиційної школи в ГАШ.- 3 години.

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство        
Партнерство        
Соціальна інклюзія        
Послуги        
Волонтерство        
Навчання впродовж усього життя        
Розвиток громади        
Залучення батьків        
Шкільна культура        

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Стандарт Рівень пріоритетності Дії, які Ви виконуватимете Хто буде відповідальний? Дата закінчення Ресурси/потрібна підтримка
Лідерство пріоритет на наступний рік
Партнерство пріоритет на цей рік Створити банк даних реальних партнерів. Адміністрація Грудень 2012 Інформаційний листи про роботу партнера
Провести зустрічі зі спеціалістами, представниками, керівниками організацій,партій з якими б хотіли встановити партнерство з метою обговорення кола спільних дій Рада з питань науки та освіти д/о «ФОРА»
Педагог-організатор
Січень –лютий 2013 Запрошення, домовленості керівників
Скласти письмові угоди наших спільних дій (традиційні щорічні справи) Заступник директора з ВР Рада школи До 25 лютого 2013 Звіти про зустрічі Проведення «Круглого столу»
Провести соціальне дослідження за напрямом: Що громада мікрорайону чекає від школи Рада з питань шефської допомоги д/о «ФОРА»
Педагог -організатор
Березень 2013 Опитувальники, анкети
Провести соціальне дослідження за напрямом: Потреби батьківської громади щодо педагогічної освіти,індивідуальних консультацій Класні керівники Березень 2013 Опитувальники, анкети
Провести соціальне дослідження за напрямом: Реальні можливості школи щодо вирішення означених проблем Керівник ШМО кл.кер
Педагог–організатор
Заступник з ВР
Шкіл.психолог
До 10 квітня 2013 Результати анкетування та опитування громади та батьків
Соціальна інклюзія пріоритет на наступний рік
Послуги пріоритет на цей рік Створити банк послуг, які школа зможе надати партнерам та громаді Адміністрація
Шкільний психолог
Грудень 2012 Оцінювання можливостей
Здійснити моніторинг з метою отримання інформації про те, хто не користується нашими послугами та чому (пасивні батьки) Класні керівники Січень 2013 Інструментарій опитування. анкетування
Створити творчу групу з учнів 7 класів, які будуть готувати буклети щодо інформування громади про послуги школи Вчителі інформатики Лютий- березень 2013 Данні про обдарованих дітях, яким цікава робота з ІКТ
Волонтерство пріоритет на цей рік Активізувати роботу шкільного Центру здоров’я щодо створення постійних та динамічних волонтерських груп різного віку Рада з питань з охорони здоров’я д/о «ФОРА»
Педагог-організатор
Грудень- січень 2012
  • Данні про неформальних лідерів класних колективів
  • Запрошення для волонтерів
  • Година спілкування для потенціальних волонтерів
Волонтеська ініціатива «Наш школа запрошує та пропонує» :презентація та розповсюдження буклетів щодо інформування громади про послуги школи Педагог – організатор
Динамічна волонтерська група
Березень 2013 Принтер та сканер шкільного кабінету інформатики
Волонтеська акція «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»: розповсюдження привітань – запрошень на свято мікрорайону та святковий концерт до Дня Перемоги Рада з питань шефської допомоги д/о «ФОРА»
Педагог -організатор
Травень 2013 Привітання – запрошення
Принтер шкільного кабінету інформатики
Навчання впродовж усього життя пріоритет на наступний рік
Розвиток громади пріоритет на наступний рік
Залучення батьків пріоритет на наступний рік
Шкільна культура пріоритет на наступний рік

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
 

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
 

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
 

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [X ]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer