You are here

Мереф’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Мереф’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області; вул. 5-го Вересня, 87; м. Мерефа Харківського району Харківської області, 62472

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
В процесі самооцінювання брали участь члени ради громадсько активної школи в кількості 9 чоловік, до складу яких входять вчителі, учні, батьки, мешканці громади.

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
Відбулося 2 сесії (6 годин).

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство      
Партнерство      
Соціальна інклюзія      
Послуги      
Волонтерство      
Навчання впродовж усього життя      
Розвиток громади      
Залучення батьків      
Шкільна культура      

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Пріоритет Дії, які Ви виконуватимете Хто буде відповідальний? Дата закінчення Ресурси/потрібна підтримка
Партнерство Розширити зв’язки з потенціальними партнерми Єрошина О.А., заступник директора з ВР; Буйнова Я.В., педагог-організатор Кінець 2012 – початок 2013 р.р. Інформаційні листи в он-лайн спільноті ГАШ
Соціальна інклюзія Придбання та встановлення обладнання для людей з особливими фізичними потребами Рижкова Т.С., директор школи За фінансової можливості Служби і програми
Послуги Розвиток спектру послуг для потреб громади, з якою працюємо Рижкова Т.С. Постійно Нормативно-правова підтримка надавачам послуг
Волонтерство Збільшити кількість тренінгів для учнів та громадськості, посилити можливість відвідування тренінгів всеукраїнського та міжнародного рівнів керівником волонтерського загону Красюк Г.М., керівник волонтерського загону Постійно Інформаційна, матеріальна підтримка
Залучення батьків Сприяти зацікавленості батьків у вирішенні проблем, спільних з проблемами їхніх дітей Голова ради школи, голова шкільного батьківського комітету, класні керівники Постійно Інформаційна підтримка
Шкільна культура Збільшити кількість соціальних проектів, створених творчими колективами педагогів, учнів, батьків, членів громади Єрошина О.А., заступник директора з ВР; Буйнова Я.В., педагог-організатор; Телятник Денис, начальник Головного комітету шкільного самоврядування «Шкільне містечко» До кінця року Використання командного підходу

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
Унікальна можливість бачення щодо наведених індикаторів.

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
Визначення слабких та сильних сторін діяльності школи.

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
Створити міцну команду однодумців (раду ГАШ), до складу якої входять учителі, учні, батьки, члени громади, і починати розглядати всі стандарти.

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [X]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer