School head:
Кравцова Лариса Євгеніївна
Community School Coordinator:
Address:
08333, вул. Леніна, 69-А, с. Кірове, Бориспільський район, Київська область
Web:
http://kirove-school.at.ua/
About:
В 1982 році на місці старого яблуневого саду виросла новобудова – Кіровська середня школа, яка відкрила двері для учнів з сіл Кірове, Лебедин, Артемівка, Сулимівка, Мала Стариця. Педагогічний колектив складається з 32 творчих, ініціативних, талановитих учителів, з яких 5 нагороджені знаком «Відмінник освіти України», 4 мають звання «учитель-методист», 6 – «старший учитель», 14 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію.
Педагогічний колектив працює над методичною проблемою «Створення оптимальних умов для само актуалізації та самореалізації учителя і учня в умовах неперервного навчально-виховного процесу». Наша мета – створити умови для творчого, інтелектуального, фізичного, естетичного розвитку учасників навчально-виховного процесу. Школі характерна стабільність у роботі, творчий пошук, ініціативність, втілення новаторських ідей.
Школа – ініціатор корисних справ, починань, волонтерство, співпраці з метою розвитку школи та громади села. У закладі проводиться якісна та результативна підготовка до Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін.
У школі створено сприятливі умови для розвитку самоврядування і прояву інтересів кожної дитини.
Ушколі працює три музейні кімнати, які є творчими лабораторіями для учнів та учителів школи: музей освіти, музей козацтва та музей шкільного театру.
Phylosophy:
Громадсько активна школа є однією з найбільш ефективних моделей шкіл, здатних розв’язати завдання перетворення шкіл у громадські інститути, які забезпечують становлення підростаючих громадян як суб’єктів демократії.
Модель школи як громадсько активної включає в себе три складові: демократизація школи, партнерство школи і місцевої громади, волонтерство. Демократизація в рамках шкільного життя та життя громади Кірове, Артемівки, Лебедина, Сулимівки та Малої стариці вцілому обмежує адміністративний контроль, підвищує персональний контроль кожного учня та працівника школи, дає можливість впроваджувати учнівське самоврядування. При демократичному управлінні підвищується роль науково-методичної ради, демократизація уроків – робота спрямована на зміну методів та форм проведення уроків та оцінювання знань учнів. Партнерство – найефективніша форма відносин між школою, громадами навколишніх сіл, співтовариство для досягнення спільної мети. Волонтер – людина, яка за власним бажанням, без оплати та примусу віддає свій час, енергію, знання, сили, досвід на здійснення діяльності, яка приносить користь оточуючим. Займаючись волонтерством людина стає активним членом своєї громади. Волонтерська діяльність прояснює для учнів певні аспекти навколишньої реальності, викликає мотивацію до отримання нових знань, бажання допомогти іншим і самому стати кращим. Найкраще волонтерський рух проявляється під час реалізації різнопланових волонтерських акцій («Милосердя», «Посади дерево», «Від серця до серця»).