School head:
Лукасевич Віра Михайлівна
Community School Coordinator:
Расевич Роман Петрович, Мельничук Ганна Степанівна
Address:
вул. М.Каганця, 28
смт.Коропець
Монастирський район
Тернопільська область
48370
About:
Селище міського типу Коропець розкинулося в мальовничій долині між пасмами лісових пагорбів, де з південного сходу омивається водами стрімкого Дністра, а з півночі на південь лежить обабіч річки Коропець. Своєю історією село сягає сивої давнини.
Коропецьку землю прославив Богдан Гаврилишин, який народився тут 19 жовтня 1926 року, зробив перші кроки на довгому-довгому життєвому шляху. Працюючи у західному світі, будучи на вершині світових процесів не забуває про свою Батьківщину. “Україна для мене завжди існувала, хоча б і в думках. Де б я не був, щоб не робив, я завжди думав про те, що корисного зробити для України ..., духовно я не почував себе надто далеко від України...”
Коропецька ЗОШ І-ІІІ ступенів заснована у 1944 році як восьмирічна школа.
У 1952 році відбувся перший випуск 10-го класу. Школа за час свого функціонування (з 1959 року) випустила зі своїх стін 52-й випуск учнів. Приміщення школи – капітальна будівля, розрахована на 440 учнів.
Кінець 80-х – початок 90-х років: школа доповнюється новими будівлями капітального типу. Нове приміщення розраховане для навчання 360 учнів. Є спортзал, майстерня по дереву і металу, поряд – стадіон. Школа має всі умови для успішного виконання навчальних програм.
У 1992 році школа була реорганізована у школу І-ІІІ ступенів, а в 1993 році їй присвоїли ім’я Марка Каганця – національного героя Коропця.
У школі працює Велика учнівська рада, Рада старійшин. Учнівський колектив веде пошукову роботу в експедиції “Моя земля – земля моїх батьків”.
Традиційними у школі стали проведення Дня знань, вечори-зустрічі з випускниками, святкування Новорічних та Різдвяних свят, урочисті лінійки з нагоди закінчення навчальних років.
У школі навчається 342учні.
В школі працює 42 педагоги: 15 вчителів вищої кваліфікаційної категорії, 5 – із педагогічним званням «старший вчитель», 1вчитель-методист, 15 – із І кваліфікаційною категорією, вчителі ІІ кваліфікаційної категорії, 4 вчителі із середньою спеціальною освітою.
“...І нехай є на світі тисячі великих міст, сотні інших країв, але я ніколи б не проміняла їх на цей чудовий куточок мого дитинства, неповторних днів юності. Бо що миліше людині за рідний край, землю, на якій вона народилася.”
Phylosophy:
Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце у житті. Саме у школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватись у безлічі співтовариств і робити правильний вибір, оскільки вже в шкільному віці формується громадський світогляд дитини. Але лише знання теорії недостатньо для формування в учнів активної громадянської позиції. Громадсько - активна школа не відгороджує учнів від життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність,створюючи єдине поле громадянського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті йде комплексне, системне виховання громадянина не тільки у школі, а й поза її межами.