You are here

Корекційне обладнання в інклюзивні класи можна буде докупити за рахунок залишків субвенції на інклюзивну освіту, – рішення Уряду

Printer-friendly versionPDF version

Цього року невикористану частину субвенції на інклюзивну освіту можна буде повністю витратити на придбання засобів корекції психофізичного розвитку. Таке рішення було ухвалено сьогодні, 15 листопада 2017 року, під час засідання Кабінету Міністрів України.

Йдеться про кошти, що не були використані на місцях у січні-серпні цього року.

«На 2017 рік Уряд вперше виділив цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту – 209,4 млн гривень. Відповідно до законодавства, більша частина субвенції – не менш як 80% – мала йти на проведення додаткових корекційно-розвиткових занять, а менша – не більш як 20% – на купівлю засобів корекції, дидактичного матеріалу тощо. Якщо ж у місцевому бюджеті залишилася певна частина субвенції, то 2017-го її всю можна використати саме на дозакупівлю потрібного корекційного обладнання», – зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Кабмін також змінив можливий розподіл коштів субвенції на проведення занять і закупівлю засобів корекції. Відтепер витрачати на обладнання можна до 35%. Уряд врахував пропозиції МОН, дозволивши закуповувати засоби корекції для спільного користування, якщо у навчальному закладі буде кілька дітей з однаковими нозологіями.

Щоб кошти субвенції використовувалися раціонально, МОН розробить Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Відповідно до нього на місцях закуповуватимуть потрібне обладнання.

 «Створення інклюзивного освітнього середовища є одним із наших пріоритетних завдань, зокрема, в межах концепції Нової української школи. Ми вдячні Уряду за підтримку наших пропозицій та внесення необхідних змін щодо розподілу та використання субвенції. Крім того, на наступний рік уже заплановано збільшення цільової субвенції більш ніж вдвічі – в проект бюджету вона закладена на рівні 504 мільйонів гривень. Ця субвенція має заохочувати місцеві органи покращувати можливості інклюзивної освіти», – підкреслила Міністр.

Нагадуємо, що раніше Лілія Гриневич відзначила, що «один із найбільших викликів для інклюзивної освіти – навчити учителів та дітей жити в новій для себе реальності».

Джерело

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer