Community School Coordinator:
Address:
44552, село Полиці, Камінь-Каширський район, Волинська область, вулиця Шкільна, 5
About:
Головний корпус будівлі школи введений в експлуатацію в 1939 році з проектною потужністю – 180 місць. В західному крилі корпусу школи, де навчаються учні початкових класів, також є шкільна майстерня. В окремому приміщенні знаходиться їдальня. Загальна площа всіх приміщень 2200 м2, в т.ч. класних кімнат 758 м2. Всього у школі 11 класних кімнат, в т.ч. навчальні кабінети – української мови та літератури, інформатики, «Захист Вітчизни». Також є методичний кабінет, спортивний зал, бібліотека, майстерня, спортивний майданчик, їдальня на 70 місць, водогін, опалення (котельня).
Школа є центром освітнього округу. Широко в роботі педагогів реалізується проблемне питання школи “Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес та управлінську діяльність”, розроблено відповідну програму по реалізації проблемного питання.
Пріоритетними напрямками діяльності педколективу є впровадження інноваційних технологій у освітній процес. Дане питання на постійному контролі адміністрації школи, досліджується на засіданнях методичних об’єднань вчителів, впроваджується під час проведення шкільних методичних заходів.
Навчається у школі 167 учнів в 11 класах. Працює 42 працівники, з них 27 педагогічні працівники.
Phylosophy:
Школа вважає своєю місією створення умов для самореалізації духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу особистості учня.
Головний напрямок діяльності педагогічного колективу школи – моральне виховання особистості, забезпечення високої мотивації саморозвитку дитини; пріоритетні форми організації і методи навчання – самостійна дослідницька та творча діяльність дитини в системі особистісно-орієнтованого навчання і морального розвитку учня; необхідна умова ефективності школи – творча діяльність кожного учня.
Активна участь в процесі формування інтелектуального потенціалу країни, становлення й розвиток вищих потреб особистості, громадянського й духовного її відродження; виявлення здібних і обдарованих дітей; створення умов для розвитку індивідуальних здібностей кожної особистості на основі розширення базового компоненту; формування потреб у самоосвіті та саморозвитку; підготовка учнів до отримання вищої освіти, до творчої праці в різних сферах наукової і практичної діяльності; реалізація ідеї загального, інтелектуального, морального розвитку особистості засобами гуманітаризації змісту освіти; забезпечення міжнародних вимог до побудови програм для дітей з високими інтелектуальними здібностями; активна співпраця з усіма громадськими організаціями на території освітнього округу.