You are here

Грушинська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. Первомайської районної державної адміністрації Харківської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Грушинська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. Первомайської районної державної адміністрації Харківської області. Адреса: Харківська область Первомайський район с. Грушине вул. Шкільна 3 Телефон: 8-05748-79-2-40. Електронна адреса: grushino_79@ukr.net

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
Учасники самооцінювання: Вчителі – 15 Учні – 35 Батьки – 30 Мешканці села Грушине – 15 Всього: 95 учасників

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
Кількість сесій – 3. Кожна тривала 1 годину.

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство      
Партнерство      
Соціальна інклюзія      
Послуги      
Волонтерство      
Навчання впродовж усього життя      
Розвиток громади      
Залучення батьків      
Шкільна культура      

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Пріоритет Дії, які Ви виконуватимете Хто буде відповідальний? Дата закінчення Ресурси/потрібна підтримка
Соціальна інклюзія Пандус Директор школи Листопад 2012 Підтримка с/р
Стенд «Гаряча лінія»: Конвенція ООН про права дитини, № телефона, адреса сайту Ю. Павленка, районного телефону довіри тощо Педагог – організатор, члени КРШ, батьком Грудень 2012 Є необхідні ресурси
Залучення всіх членів шкільного колективу до роботи в предметних гуртках Класні керівники 1-11 класів Протягом навчального року Є необхідні ресурси
План проведення тренінгу «Рівний рівному» Тренер тренінгу Протягом навчального року Необхідні курси перепідготовки для тренера
Послуги Надання приміщення школи для потреб громади (актовий зал, спортивний зал, їдальня, комп’ютерний клас) Голова Ради ГАШ Протягом навчального року
Скласти перелік послуг(поточний довідник), які може надати громаді школа і довести цого до відома громади Координатор ГАШ
Секретар Грушинської та Дмитрівської с/р
Грудень 2012
Волонтерство Оновити списки членів громади, над якими необхідно взяти шефство. Голова шкільної дитячої організації Листопад 2012 року Допомога с/р в складанні списків
Активізувати роботу шкільного волонтерського загону «Ластівка»: звіт про роботу за І семестр, план роботи на ІІ семестр. Веселка, голова КРШ (координаційної ради школи) Грудень 2012 року
План спільних дій з організацією ветеранів с. Грушине Секретар первинної організації ветеранів с. Грушине Грудень 2012 року
Шефство над учасницею бойових дій Бакановою Г.М. (96 років), с. Високий: дієва допомога, фотоматеріали, запис спогадів, висвітлювання в ЗМІ, матеріал до шкільного Музею. Голова волонтерського загону «Ластівка» Протягом року Необхідне пальне для шкільної газелі, щоб їздити до бабусі
Залучення до співпраці батьків, небайдужих членів громади: провести вечір пам’яті для всіх членів громади в сільському клубі, виготовлення плакатів «Вони відстояли нам мир», «Зверніть увагу на людей, що нас оточують» Керівник шкільного Музею Січень 2012 року
Навчання впродовж усього життя «Школа молодих батьків» Голова Ради ГАШ Протягом року
Постійно діючі семінари для батьків (план, графік, звіти, фото) Члени Ради ГАШ Протягом року
Гурток з англійської мови для батьків Вчитель англійської мови Протягом року
«Стіна досягнень» - в кожному класі класний керівник виготовляє стенд «Мої досягнення»: копії дипломів, курсів тощо. Такий же стенд виготовляється і про досягнення батьків учнів. Класні керівники 1 – 11 класів, батьком Грудень 2012 року

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
Найбільше вразило в інструменті самооцінки можливість визначити свою найкращу діяльність та зосередитись на першочергових завданнях. Також самооцінювання допомогло нам оптимально використовувати можливості та ресурси школи для потреб громади.

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
При самооцінці нам найбільше допомогли індикатори, які дали змогу глибше проаналізувати ступінь розвитку в нашій школі того чи іншого стандарту.

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
Поради для початку процесу іншим школам – на першому етапі головне – дохідливо, з прикладами довести громаді, що створення ГАШ – вкрай необхідно! (семінар, цікаві факти з досвіду роботи інших шкіл, презентації, вигоди для всіх партнерів тощо)

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [X]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer