You are here

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області
63751 с. Глушківка
вул.Соціалістична, б.86
Куп’янського району Харківської оюласті

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
Координаційна рада ГАШ:
Щира А.В. – координатор ГАШ, заступник директора з виховної роботи;
Канцедал Г.В. – директор школи;
Головко Галина Степанівна – заступник директора СТОВ «Мрія»;
Кругляк О.Д. – представник батьківської громадськості;
Знова А.В. – член громади;
Гончарова К.Ю. – президент дитячої самоврядної організації «Шкільне містечко»;
Пивоваров М.О. – Глушківський сільський голова;
Книш Л.А. – вчитель Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
2 сесії: 1,5 год і 2,5 год.

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство     3  
Партнерство     3  
Соціальна інклюзія   2    
Послуги   2    
Волонтерство     3  
Навчання впродовж усього життя   2    
Розвиток громади     3  
Залучення батьків     3  
Шкільна культура     3  

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Пріоритет Дії, які Ви виконуватимете Хто буде відповідальний? Дата закінчення Ресурси/потрібна підтримка
Залучення до роботи школи батьків, які не цікавляться роботою школи Зустрічі з батьками – передовиками виробництва. Класні керівники Постійно Фотоапарат, відеокамера
Запрошення на виховні години «Досягнення моєї дитини» Класні керівники 1раз на рік  
Проведення сімейних свят та вечорів Педагог-організатор Протягом року Фотоапарат, відеокамера, аудіоапаратура
Висвітлення на сторінках громадсько-шкільної газети «Калейдоскоп» творчих доробків батьків, інформацію про їхні професійні досягнення Керівник гуртка «Юний журналіст» 1 раз на місяць Принтер, папір
Надсилання вітальних листівок батькам кращих учнів школи. Педагог-організатор, класні керівники Травень 2013 року Конверти, папір
Висвітлення оперативної інформації на сайті школи. Адміністратор сайту Постійно  
проведення конкурсу для всієї родини «Мама, тато, я – спортивна сім’я». Вчитель фізкультури Жовтень 2012 Фотоапарат, відеокамера
проведення конкурсу для всієї родини «Мама, тато, я – українська сім’я» Вчитель української мови 14.03.2013 Фотоапарат, відеокамера, аудіоапаратура
Проведення Тижня родинного виховання. Заступник директора з ВР Травень 2013 Фотоапарат, відеокамера
Проведення Дня відкритих дверей Заступник директора з ВР Травень 2013 Відеокамера, аудіоапаратура
Робота над соціально значущими проектами Проведення анкетування учнів, вчителів та мешканців громади щодо з’ясування актуальних проблем та уподобань місцевих жителів. ЗДВР, практичний психолог Вересень-грудень 2012 року Принтер, папір
Засідання творчої групи ГАШ. Координатор ГАШ Вересень 2012 року  
Складання перспективного плану реалізації проектів Керівники проектів Вересень-жовтень 2012р.  
Накопичення матеріалів проектної діяльності школи. Творча група проектів Постійно Принтер, папір
Висвітлення на сторінках громадсько-шкільної газети «Калейдоскоп» та в місцевих ЗМІ результатів проектної діяльності. Редакція шкільної газети «Калейдоскоп», керівники проектів Щомісячно Принтер, папір
Підтримка партнерських стосунків з сільрадою, базовим господарством, сільською бібліотекою, центром зайнятості, ССС, ВКМСД, відділом освіти. Адміністрація школи Постійно  
Організація тренінгів Проведення просвітницьких тренінгів щодо здорового способу життя, протидії торгівлі людьми, профілактикки насилля в учнівському середовищі. Практичний психолог Протягом навчального року  
Проведення тренінгів у «Школі лідерів». Практичний психолог Протягом навчального року  
Тренінг для вчителів «Як уникнути професійного вигоряння» Практичний психолог Раз на чверть  
Проведення тренінгів для батьків «Як не зіпсувати стосунки з дітьми та й самих дітей» Практичний психолог Раз на семестр  
Формування партнерської взаємодії школи та сім’ї, школи та громади Організація спільної діяльності в роботі над проектами; Координатор ГАШ, керівники проектів Постійно  
Проведення зборів громади з концертним виступом учнів та презентації школи як ГАШ, нагородження активних учнів, батьків та мешканців громади; Координатор ГАШ Травень 2013 Фотоапарат, відеокамера, аудіоапаратура
Залучення учнів, батьків, вчителів, мешканців громади до органів громадського управління школою (Рада школи, Піклувальна рада, Піклувальна рада ГАШ); Голова Ради, Голова піклувальної ради, Координатор ГАШ, За окремим планом  
Розширення спектру надання послуг Проведення на канікулах занять для мешканців по оволодінню комп’ютерною грамотністю; Вчитель інформатики Жовтень 2012, січень 2013, березень 2013 року Обладнання комп’ютерного класу
Організація безкоштовних занять з аеробіки на базі школи; Керівник гуртка З Лютого 2013 року Аудіозаписи
Надання приміщення спортзалу для спортивних занять мешканців села Завгосп З жовтня 2013 року Спортивний інвентар
Проведення екскурсій у шкільному музеї Педагог-організатор Протягом року Архівні матеріали
Видання збірок творів талановитих односельчан Керівник гуртка «Юний журналіст» Квітень 2013 Папір, принтер
Розміщення реклами та оголошень на сторінках громадсько-шкільної газети «Калейдоскоп» Керівник гуртка «Юний журналіст» Постійно  
Розвиток активності молоді, громади Постійна підтримка та розвиток учнівського самоврядування. ЗДВР, педагог-організатор, піклувальна рада школи Постійно Фотоапарат, папір
Постійна підтримка та розвиток волонтерської діяльності. Координатор волонтерського загону Постійно  
Розробка та розповсюдження просвітницьких брошур щодо здорового способу життя, правової освіти населення, недопущення насильства в сім’ї. Психолог, вчитель правознавства, біології Раз на чверть Інтернет-ресурси, папір, принтер
Організація та проведення спільних волонтерських акцій щодо упорядкування вулиць, збору макулатури, очищення сміттєзвилищ, відзначення традиційних свят, привітання передовиків виробництва з професійним святом. Координатор волонтерського загону Відповідно до плану роботи волонтерського загону Папір, принтер, господарський інвентар
Проведення тематичних вечорів та дискотек із залученням мешканців громади Педагог-організатор Раз на місяць Аудіоапаратура
Визначення місцевих потреб громади Проведення анкетування мешканців громади. Координатор ГАШ Жовтень 2012 Папір
Створення постійного зв’язку з громадою через ел.пошту школи. Координатор ГАШ Постійно Інтернет-ресурси
Відкрите засідання творчої групи ГАШ із залученням мешканців громади. Координатор ГАШ Листопад 2012 Фотоапарат

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
Стандарти є засобом оцінювання, а не контролю діяльності ГАШ. Індикатори можна використовувати для планування та вдосконалення діяльності як ГАШ. Дозволяє мешканцям громади, що залучені до самооцінки, під іншим кутом поглянути на роль школи, що сприяє підвищенню її іміджу.

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
Критерії оцінювання по кожному з індикаторів стандарту.

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
Провести анкетування учнів 5 – 11 класів, батьків, мешканців громади з метою визначення відношення до школи, потреб населення щодо надання освітніх послуг, а також визначити, які послуги може надати населення громаді та школі.

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [Х]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer